Z przyjemnością informujemy o ukazaniu się drugiego tomu z serii pt. Logopedia – Teoria – Praktyka, która jest realizowana przez pracowników Ośrodka Logopedycznego. Seria została zaplanowana jako forum wymiany wiedzy i doświadczeń logopedów-praktyków oraz badaczy zagadnień związanych z komunikacją językową i jej zaburzeniami, także metodologii badań logopedycznych, studiom przypadków  i metodom diagnozy oraz terapii logopedycznej.

Prezentowany drugi tom pt. „Narracja w diagnozie i terapii logopedycznej” pod red. Aliny Maciejewskiej poświęcony jest wielospecjalistycznym ujęciom badań nad narracją. Znajdą
w nim Państwo artykuły poświęcone zagadnieniom metodologicznym, których opracowania wymaga wykorzystywanie narracji w praktyce logopedycznej, teksty będące prezentacją wyników badań nad narracją w różnych zaburzeniach mowy, również opisy sposobów zastosowania narracji w diagnozie i terapii logopedycznej, naukach medycznych  oraz studia przypadków.

okładka książki narracja w diagnozie i terapii logopedycznej  narracja okładka 

Szanowni Studenci, Szanowni Nauczyciele Akademiccy,

Redakcja „Głosu Studenckiego” ma przyjemność ogłosić nabór tekstów do drugiego numeru naszego pisma. Serdecznie zachęcamy wszystkich do nadsyłania swoich prac.

Przyjmujemy różnorodne formy twórczości, w tym:
• recenzje,
• felietony,
• eseje,
• ciekawostki z życia literatów;
• poezję i prozę,
• teksty do działu varia.
Prosimy o przesyłanie swoich tekstów do 15 grudnia. Wszelkie prace prosimy kierować na adres mailowy redakcji – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. albo na adres redaktora naczelnego – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z niecierpliwością czekamy na Państwa teksty! 
Redakcja „Głosu Studenckiego”

głos studencki

prt 3

 filologia angielska
 FILOLOGIA POLSKA
 LZA
 LOG