Raport samooceny dla kierunku FILOLOGIA POLSKA (dokument docx)
Raport samooceny dla kierunku LOGOPEDIA Z AUDIOLOGIĄ (dokument docx)
SIEDLECKIE SPOTKANIA LITERATUROZNAWCZE
Zapraszamy na wykłady
Poniedziałek 12.05.2025, sala 1.5 WNH:
godz. 11.45: dr hab. Radosław Sioma, prof. UMK – Psychofantastyka Stefana Grabińskiego
godz. 12.45: dr hab. Piotr Millati, prof. UG – Filozoficzność mikroopowiadań Sławomira Mrożka
W dniu 15 kwietnia 2025 roku odbył się wykład dr. Boopathi P. z Central University of Tamil Nadu w Indiach, poświęcony tematyce edukacji włączającej. Prelegent przedstawił kluczowe zagadnienia dotyczące integracji uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi, omawiając zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne aspekty tego podejścia w systemach edukacyjnych. Po wykładzie miała miejsce owocna dyskusja, w której uczestnicy mieli okazję do wymiany poglądów i zadawania pytań dotyczących implementacji edukacji włączającej w różnych kontekstach kulturowych i edukacyjnych.
Wykład stanowił ważny element współpracy między uczelniami, mający na celu poszerzenie wiedzy na temat globalnych trendów w edukacji. Organizacją wykładu zajęła się mgr Ewelina Chwedczuk.
![]() |
![]() |
W dniach 23–25 kwietnia 2025 roku mgr Ewelina Chwedczuk odbyła wizytę dydaktyczną na Uniwersytecie w Maladze, podczas której przeprowadziła serię zajęć językowych dla studentów. Zajęcia spotkały się z dużym zainteresowaniem, a uczestnicy wykazali się wysokim poziomem zaangażowania oraz otwartością na proponowane treści dydaktyczne. Studenci aktywnie uczestniczyli w ćwiczeniach oraz wykazali inicjatywę w dyskusjach tematycznych. Spotkania przebiegały w atmosferze sprzyjającej wymianie doświadczeń akademickich i międzykulturowych.
Jako koordynator wydziałowy ds. programu Erasmus+, mgr Chwedczuk przedstawiła uczestnikom możliwości udziału w wymianie międzynarodowej oraz zaprezentowała ofertę dydaktyczną swojego macierzystego uniwersytetu. Ta wizyta przyczyniła się do pogłębienia współpracy międzyuczelnianej oraz promocji mobilności akademickiej w ramach programu Erasmus+.
![]() |
![]() |