W 12 października br. odbyła się Międzynarodowa Konferencja pt. „Literature, Culture and Linguistics in Teaching” zorganizowana przez Instytut Neofilologii i Badań Interdyscyplinarnych. Po oficjalnym otwarciu, swój wykład plenarny na temat „Educating the World: H.G. Wells and the Uses of the Novel” wygłosił profesor Simon James z Durham University. Drugim wykładowcą plenarnym była Pani profesor Anna Malicka-Kleparska z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, która wystąpiła z wykładem na temat „Uses of modern technology in language teaching and language research”. Konferencja okazała się wspaniałą okazją do wymiany informacji zarówno na szczeblu krajowym jak i międzynarodowym. W tym niedużym gronie uczestników znalazły się osoby zajmujące się różnymi zagadnieniami związanymi w sposób bezpośredni lub pośredni z nauczaniem. Począwszy od nauczania kwestii kulturowo-językowych, przez metodykę nauczania języków na różnych etapach edukacji, po tematy związane z dydaktyką na poziomie akademickim. W seminariach wzięło udział kilkunastu uczestników z Ukrainy, Anglii, Norwegii, Danii, Szkocji oraz Polski.
GALERIA
W 12 października br. odbyła się Międzynarodowa Konferencja pt. „Literature, Culture and Linguistics in Teaching” zorganizowana przez Instytut Neofilologii i Badań Interdyscyplinarnych. Po oficjalnym otwarciu, swój wykład plenarny na temat „Educating the World: H.G. Wells and the Uses of the Novel” wygłosił profesor Simon James z Durham University. Drugim wykładowcą plenarnym była Pani profesor Anna Malicka-Kleparska z Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, która wystąpiła z wykładem na temat „Uses of modern technology in language teaching and language research”. Konferencja okazała się wspaniałą okazją do wymiany informacji zarówno na szczeblu krajowym jak i międzynarodowym. W tym niedużym gronie uczestników znalazły się osoby zajmujące się różnymi zagadnieniami związanymi w sposób bezpośredni lub pośredni z nauczaniem. Począwszy od nauczania kwestii kulturowo-językowych, przez metodykę nauczania języków na różnych etapach edukacji, po tematy związane z dydaktyką na poziomie akademickim. W seminariach wzięło udział kilkunastu uczestników z Ukrainy, Anglii, Norwegii, Danii, Szkocji oraz Polski.